Please help support the site by donating at the link below.https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=8ZRU34U47BESW
Translation thanks to Dhruv :DHi,I return again with a new PSPgo Mod , It is not as extraordinary as i would have liked (due to lack of space and power) but i dont find it bad anyway. i will let you judge :wink:List of Mods :- 2 Blue leds in the HP- 1 green led in the PS button which comes on along with the PSP- 6 green leds in the back- 4 blue leds under the screenFor a total of 13 leds
you look like a carrot.
My nickname at school is carrot cake, because i can't get tan. I get orange. and my face is shaped like a carrot. And i make a mean carrot cake.
Salut, Me revoila avec une nouvelle PSP Go modder, elle est pas extraordinaire ni comme je voulais (manque de place et de courant) mais je la trouve pas mal quand même. je vous laisse juger :wink:
Oh man i never seen anyone speak spanish on here lol
Salut, Me revoila avec une nouvelle PSP Go modder, elle est pas extraordinaire ni comme je voulais (manque de place et de courant) mais je la trouve pas mal quand même. je vous laisse juger :wink: Liste des Mods : - 2 leds bleu dans les HP.- 1 led verte dans le bouton PS qui s'allume en même temps que la PSP.- 6 leds verte sur le capot arrière.- 4 leds bleu sous l'écran.Pour un totale de 13 leds